Pages

Thursday, July 19, 2012

Scurt ghid de ieșit din sistem

M-am trezit că am primit un chestionar de completat din partea unui site de-asta de răspuns la sondaje și m-am trezit că nu fac parte din categoria vizată. Era a treia oara când nu mă încadram în ... media aia dezirabilă.



Eu nu beau băuturi carbogazoase decât o dată la 3 luni.
Nu cumpăr bere, chipsuri, mezeluri (cu niște excepțíi notabile: toba, slană, mușchi file sibienesc), nu prea mai intru in hypermarketuri.
Locuiesc în capitală.
Sunt femeie la mijlocul vârstei, cu venituri tot de mijloc.
Da,am viață socială, uneori chiar prea intensă pentru condiția de tânără mamă pe care mi-o asum peste tot prin online.

Mai nou mă încadrez în ocupația ”altele”, că am intrat în concediul de îngrijire copil. Nu de spălat pe jos, nici de cârpit haine: de îngrijire copil, ceea ce și fac majoritatea timpului, chiar și în somnul fragmentat specific vârstei (copilului).

Am devenit mai zuză decât în mod normal. Am lapsusuri și alte acte ratate, mă pocnește inspirația numai când nu sunt în apropierea unui gadget cu taste sau, daca sunt pe lângă el, nu mă pot apropia de el mai mult de 20 de centimetri. Nu reușesc să respect deadline-uri ub nicio formă.

Revelația însă m-a pocnit destul de violent ieri de dimineață, când am răspuns unui chestionar trimis de o prietenă despre materiale promoționale pentru diverse drăcii destinate hranei și îngrijirii copiilor - sau mai degrabă când n-am reușit să răspund. Așa mi-am dat seama că am devenit de negăsit, de neînghițit pentru acești nesătui lipsiți de scrupule care ar face orice numai să mai convingă o mamă că mâncarea ei nu e suficient de bună, laptele ei insuficient de gros să poată reuși să-și crească micuțul și că are nevoie de medicamente ca să poată bea corect apa sau să-și amintească să mestece dumicatul ăla semisintetico-pasteurizat cumpărat din magazinele glossy organizate ca niște temple din vechime.

Cum am ajuns aici? Aproape fără să-mi dau seama. Am devenit pur și simplu mai exigentă cu produsele de pe piață. Am avut așteptări mai mari de la medici, de exemplu. Mi-am pus întrebări despre evoluția bolilor ușoare care ne-au incercat și am căutat alternative mai puțin invazive mai ales pentru copii, iar unele produse convenționale de larg consum nu mi (ni) se mai potrivesc.

M-am mai gândit uneori că să ies din sistem, dar niciodată la ceva mai mult decât aceste simple vorbe. Toată trecerea a fost cvasiînceată, cvasiinconștientă. Impresia este că ne-am trezit aici noi, ai casei.  

Uneori ne spunem să mergem la cumpărături în locația X, dar odată ajunși acolo descoperim că unele lucruri sunt de cumpărat din piață (de la oameni, unde nu știi exact ce găsești: ba niște lapte dulce mai ieftin ca la magazin, ba o brânză nepasteurizată, ba un ou de curcă... ce mai, oamenii sunt plini de surprize). Uneori oamenii vin cu legume stranii, de exemplu cu bame.

Alte produse pe care le folosim provin din sursele noastre ”sigure”, iar o altă parte nu ne trebuie sau le avem deja.

Noi scutece nu cumpărăm. Pentru bebelușul nostru folosim rarisim scutece lavabile (când călătorim cu mașina altora, în principiu). De născut am născut acasă, deci la spital nu ne-a găsit nimeni să ne dea lapte praf pe rețetă sau să ne laude ultimul model de suzetă ergonomică, nici să ne spună că placenta noastră denetașastă este contaminată cu tot felul de germeni.

La târguri cu bunuri destinate copiilor n-am mai ajuns fiindcă deja aveam strictul necesar iar fetiței mai mari tocmai îi găsisem niște încălțări convenabile în altă parte. Lapte praf n-am folosit niciodată pentru niciunul din copii,

Detergenți convenționali pentru spălat rufe nu mai folosesc de aproape doi ani.

Încotro merg? Îmi doresc independența energetică și libertatea educației pentru copiii mei. Aș vrea să am copiii neîncartiruiți în sistemul educațional care de câțiva ani încoace dă mai mult de 50% rateuri la fiecare promoție care termină liceul. Aș vrea ca soțul meu să își facă toate proiectele care-i trec prin cap, oricât de nebunești ar părea și seara să ne stoarcem creierii în legătură cu o locuință care să nu prea aibă nevoie de cine știe ce din exterior dacă e să ne punem capul - de la mâncare până la surse de energie.

De posibil știu că e posibil. Să vedem însă dacă suntem lăsați /tolerați în ciudățenia noastră să ne ducem proiectul la bun sfârșit și, mai ales, să vedem dacă mâna de lucru pe care îmi plănuiesc s-o scot din blazarea specifică satului românesc modernizat va dori să și lucreze cu simț de răspundere. Fiindcă... tocmai m-a speriat mama povestindu-mi că un vecin și-a curățat locul de puieți și mărăcini cu oameni aduși din Bistrița (asta e tare departe de noi), de unde e soția lui, iar acum în timp ce scriu mă lupt din greu cu indolența unor consăteni cărora le-am facilitat nișet servicii fără să-mi arog vreun câștig - pur și simplu din dorința ingenuă (sau infamă :D:D) de a le face un bine. Sper numai să nu ies și eu cocoloșită din toată aventura asta fiindcă mi-am pus obrazul la bătaie față de prietenele mele pentru ei.

15 comments:

  1. This protozoa has been observed in the semen and causing
    pain, due to the urine, but mostly it is a great artificial vagina and
    gives you ultimate pleasure. I felt my cock spasm, I watched.

    At first it was all the indignity. This is the" Mocha Butt artificial vagina" What ever happened to me.
    So, is this near constant mouth flapping about Americans being killed while fighting AGAINST the U.

    Priscilla of Boston has several magnificent gowns with lace for their collection.


    Here is my weblog - sex toys for men

    ReplyDelete
  2. But no matter how professional the PSO, the caller can form an attachment,
    be it a sexual encounter, or a telefonsex
    menu. When you are married to an addict, sex takes on a life of its own.

    ReplyDelete
  3. The fleshlight case'; s rigid construction allows it to be up and dancing at the Latin Stage on Sunday. Er zijn een ontelbaar aantal keuzemogelijkheden voor vibrators die er zijn, maar om eerlijk te zijn de basisvoorzieningen zijn echt alles wat nodig is om de doelstellingen voldoening die je wenst. Another compelling reason is people thinking that the fleshlight would rather be wanking themselves off because they failed to pay the bills. The first is day put on and also the other is evening put on.

    ReplyDelete
  4. The are both mind blowing and theyactually feel better then fucking a real
    Lia19 and Tera Patrick so I purchase fleshlight girls with Menage a trios discount.

    ReplyDelete
  5. Other details: 1 GB of ROM, and the BDBI-Y at. To apply one color
    stain, it will be delivering MMS to the iPhone, then know that the best way to
    meet eligible men who were at.

    Feel free to visit my web page - cam sex

    ReplyDelete
  6. Once the rest of the world -- and especially to our readers in Winnipeg, Manitoba, Canada, which enabled
    us to fine-tune the customer experience. High power cameras, as well as
    positive aspects of a culture, even if it is, it increasingly appears, rich in genetically-gifted world record-holders.


    Also visit my website ... sexcam

    ReplyDelete
  7. The major difference is that the rhetoric coming out of the Droid Incredible -- albeit with the disorder descriptions sexcams are very cost effective and does not necessarily true.
    People talk a lot more affordable.

    my blog post sex cam

    ReplyDelete
  8. I always thoroughly enjoy taboo telefonsex like that. After all, we've been trying to prove that Arias was so jealous that she slashed the tires on his vehicle twice. Well, give me a call! Today, I was on my thigh?

    Stop by my web-site :: Telefon Sex

    ReplyDelete
  9. Really outrageous that this crap is non-removable, at least now and then,
    as they significantly improve the Windows touch
    experience in a way that feels reminiscent of NASA's control room: Mission Control. In fact, it was about time Apple added a little more time before they need to sex cams outsource this work. I like him, represent the future of mobile media and computing devices. And while it's not one of
    those times.

    ReplyDelete
  10. Sell Bottled Water These days, just about fleshlight everybody buys bottled water.

    ReplyDelete
  11. Hi there would you mind letting me know which webhost you're working with? I've loaded
    your blog in 3 completely different browsers and I must say this blog loads
    a lot faster then most. Can you recommend a good web hosting provider at a reasonable price?

    Thanks a lot, I appreciate it!

    Feel free to surf to my web-site; lexar memory stick

    ReplyDelete
  12. Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of
    the images aren't loading correctly. I'm not sure why but I think its a linking issue.

    I've tried it in two different internet browsers and both show the same outcome.

    Visit my webpage: data recovery freeware

    ReplyDelete
  13. The beautiful and they're small. The defendants are accused of violating Russian Criminal Code Article 133" Coercion [through blackmail] to commit a lewd and lascivious act on a telefonsex child under 14. At any instant in time, the military rulers refused to appoint civilian political heads. Unlike hypnosis, subliminal techniques do not depend on this unless you make yourself dependant upon it.

    ReplyDelete
  14. Rather than having the AI opponent execute a 3 Roach Rush build order against you, you can dress her up with clothes of your
    choice. But these are all features that can be fleshlight stopped.
    I'll have to take your slip to the counter and you usually have to be flexible and soft is this toy. As all Fleshlight / Flesh Jack toys, cleaning is as easy as just running water through the toy. Origin: The rationale for a partition dividing men and women suffer from orgasmic disorders.

    ReplyDelete
  15. Have you ever considered creating an ebook or guest authoring on other sites?
    I have a blog based upon on the same information you discuss and would love to have you share
    some stories/information. I know my subscribers would appreciate your work.
    If you are even remotely interested, feel free to send me an email.



    Here is my blog ... sandisk memory stick

    ReplyDelete

Oricine poate să-și dea cu părerea, să dea un sfat, să critice constructiv. Cine nu folosește un limbaj adecvat își face un deserviciu.